Werkplekken Amersfoort

Bent u woonachtig in de omgeving van Amersfoort en zoek je naar een geschikte werkplek? Het Business Center van Van der Valk Hotel Amersfoort-A1 heeft luxe kantoorruimtes en flexibele werkplekken. Zowel kleine als grote bedrijven maken er graag gebruik van. U binnenkort ook?

Onze werkplekken in Amersfoort

Een fijne werkplek is schoon, comfortabel en ruim. Dit is precies wat onze luxe kantoorruimtes en flexibele werkplekken u te bieden hebben. Maak in Van der Valk Hotel Amersfoort-A1 kennis met de nieuwste technologie die werken en vergaderen comfortabeler maakt dan ooit. Zowel startende ondernemers als gevestigde bedrijven weten ons inmiddels te vinden. Op de eerste drie verdiepingen van ons hotel bevindt zich het Business Center, dat een fijne locatie is om te werken, te vergaderen en te netwerken.

Werkplek tarieven

Bent u op zoek naar een vaste kantoorruimte om dagelijks of meerdere keren per week te werken? In ons hotel bevinden zich ruimtes in verschillende groottes, variërend van 18 tot 100 m2. Kies een kantoor dat past bij uw werkzaamheden en het aantal werknemers. Alle ruimtes zijn te huur vanaf 6 maanden.

Misschien geeft u de voorkeur aan flexwerken boven een vaste plek. In dat geval is ons ‘kantoor voor één dag’ wellicht een optie. In het Business Center zijn meerdere kantoorruimtes beschikbaar om te flexwerken. Het tarief ligt tussen de 5 en 9 euro per persoon per uur. De exacte prijs is afhankelijk van de grootte en het aantal personen dat op kantoor wil werken.

Locatie en openingstijden

Het Business Center is een plek vol bedrijvigheid in Van der Valk Hotel Amersfoort-A1. Zowel grote bedrijven als kleine en beginnende ondernemers zijn hier te vinden. De verschillende zalen en vergaderruimtes bevinden zich op de eerste drie verdiepingen van het hotel. Voor de flexwerkplekken pak je de lift of de trap naar de derde etage. De dagkantoren zijn geopend van 08.00 uur tot 17.00 uur.

Waarom een werkplek huren?

Wie een werkplek huurt bij Hotel Amersfoort-A1 krijgt meer dan kantoorruimte alleen. Voor een vast bedrag per maand vind je diverse faciliteiten en bedrijven onder hetzelfde dak. Denk bijvoorbeeld aan drie restaurants, een koffiebar en een stijlvolle lounge op de zesde verdieping. Vanaf Skybar SIXX geniet je na een drukke werkdag van een spectaculair uitzicht over Amersfoort. Omdat meerdere bedrijven in hetzelfde pand werken, is netwerken bovendien eenvoudiger dan ooit. Een werkplek huren bij ons hotel is ook om de volgende redenen voordelig:

  • Alle kosten (gas, water en licht) zijn bij de prijs inbegrepen.
  • Je werkt in een beveiligde kantooromgeving, met een pasje.
  • Je maakt gebruik van ergonomische en NEN-gecertificeerde stoelen en bureaus.
  • Je ontvangt korting op allerlei plaatsen in Amersfoort, zoals restaurants, de sportschool, Club Tucan en Skybar SIXX.
  • In de ruime kantoorruimtes heb je de mogelijkheid om gasten te ontvangen.
  • Wekelijkse schoonmaak van het kantoor. De algemene ruimtes rondom het kantoor worden dagelijks schoongemaakt.
  • Gratis parkeren.
  • Snelle WiFi.
  • Onbeperkt koffie en thee.

Kies nu uw werkplek

Bent u benieuwd wat ons hotel nog meer te bieden heeft wat betreft werkplekken in Amersfoort? Neem dan contact met ons op of mail naar businesscenter@amersfoort.valk.com. Ons professionele team beantwoordt met veel plezier al uw vragen. Ook is het mogelijk om eventueel een rondleiding te krijgen, zodat u een beeld hebt van het Business Center en de verschillende werkplekken.