Kantoorruimte huren Amersfoort

Het team van Van der Valk Hotel Amersfoort-A1 beseft dat fijn werken meer is dan vierkante meters aan kantoorruimte alleen. De sfeer en de faciliteiten zijn minstens zo belangrijk. Daarnaast moeten er voldoende mogelijkheden zijn om te flexwerken. Dit is precies waar het Business Center om draait. Wie een kantoorruimte huurt in ons hotel geniet van flexibiliteit, gunstige tarieven en een locatie dichtbij het bruisende Amersfoort.

Onze kantoorruimtes in Amersfoort

Op de derde verdieping van ons hotel vind je meerdere vaste kantoorruimtes in verschillende groottes. De ruimtes variëren tussen de 18 en 100 m2. Op basis van het aantal kantoormedewerkers bepalen wij in overleg het aantal vierkante meters dat u nodig hebt om te werken. Afhankelijk van de grootte kunnen er 1 tot 18 personen in terecht. Naast vaste kantoren vindt u in ons hotel ook diverse flexwerkplekken. Op deze moderne en schone locatie kunt u zowel werken als vergaderen, brainstormen en netwerken.

Kantoorruimte tarieven

Afzonderlijke kantoorruimtes in ons Business Center zijn te huur voor een vast bedrag per maand. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Bent u van plan om te gaan flexwerken? Dit tarief ligt tussen de 5 en 9 euro per uur.

Locatie en openingstijden

Onze dagkantoren en flexwerkplekken zijn te vinden in het Business Center. Zo vindt u de zogeheten ‘kantoren voor één dag’ (flexwerkplekken) op de derde verdieping van ons hotel. Dit betekent dat u tijdelijk een bepaalde ruimte huurt. Natuurlijk niet voor één dag, maar u bent wel flexibel. De flexibele kantoren en flexwerkplekken zijn beide geopend van 08.00 uur tot 17.00 uur

Waarom een kantoorruimte huren

Wie werkt in een van de kantoren van Hotel Amersfoort-A1 geniet van allerlei voordelen. Zo werkt u iedere dag in een beveiligd en ruim kantoor. Entree vindt plaats door middel van een pasje. Eenmaal op kantoor werkt u aan een ergonomisch verstelbaar bureau met ergonomische bureaustoelen. Een fijne zithouding verkleint de kans op rugproblemen en andere lichamelijke klachten. Tevens mag u gebruik maken van een snel en beveiligd WiFi netwerk om snel te kunnen werken. 

Koffie, thee, water, vers fruit en lekkernijen zijn volop aanwezig en maken het kantoorwerk net iets fijner. Na afloop van de dag vindt er rondom de kantoren een dagelijkse schoonmaak plaats. De rest van het kantoor wordt wekelijks onder handen genomen. Heeft u vragen? Spreek dan een van onze toegewijde medewerkers van het Business Center aan.

Huur nu een kantoorruimte bij ons!

Heeft u nog een aantal vragen over het huren van een kantoorruimte in ons hotel? Bel dan naar 033 798 22 00. Wij voorzien u zo snel mogelijk van een antwoord. Overigens is het mogelijk om een rondleiding te krijgen. Informeer telefonisch naar de mogelijkheden. Ons hotel is bereikbaar op het volgende adres:

Hotel Amersfoort-A1
Ruimtevaart 22
3824 MX
Amersfoort